Menu

NICK COLARIS, TEAMMANAGER SHARED SERVICEDESK

Nick Colaris

Vanuit de Shared Servicedesks van Valid bieden we 1e lijnsondersteuning aan tal van klanten. Dagelijks ben ik bezig met het managen van een groep enthousiaste IT professionals die aan het begin van hun IT carrière staan. Naast het managen van onze dienstverlening ben ik dus ook bezig met de persoonlijke ontwikkeling van mijn team. Deze combinatie biedt een mooie afwisseling qua werkzaamheden en zorgt voor een goede balans.

Een normale werkdag begint normaal gesproken met het controleren van onze SLA & KPI’s dashboards en met het verdelen van het werk van de dag over de medewerkers. Daarna richt ik me op de individuele medewerkers; hoe gaat het met ze, hoe staan ze ervoor en waar gaan ze naartoe. De diversiteit van collega’s en klanten zorgt voor zoveel invloeden dat mijn werk elke dag iets nieuws te bieden heeft.

Ik ben trots op mijn medewerkers en ook op mijn eigen ontwikkeling binnen Valid. Zo ben ik begonnen bij Valid voor een afstudeeropdracht en ben ik naarmate Valid groeide, ook zelf doorgegroeid binnen de organisatie. Uiteraard moest ik hier zelf tijd en effort in investeren, maar deze kans heeft Valid mij zeker geboden!

Op dit moment zie ik het als uitdaging om de huidige ontwikkelingen bij te houden, niet alleen in de techniek, maar ook bij onze klanten. Net als Valid zelf zijn onze klanten zich continue aan het ontwikkelen. Als dienstverlener moeten we zorgen dat we “Stay Ahead” blijven.

"Naarmate Valid groeide, ben ik zelf ook doorgegroeid binnen de organisatie."